perjantai 12. huhtikuuta 2013

!

Mitä, onko mulla on yksi uusi lukija lisää, kun Neon pärstä on ilmaantunut tuonne palkkiin! Jännittävää. Yksi kappale tontun apulaisia voisi myös ilmoittautua lukijaksi, kun tiedän hänen täällä tiskiharja tanassa naureskelevan teksteilleni ;) (joskus nää sisäpiirijutut ja omat vitsit naurattaa todella paljon, kun näitä kirjoittaa tänne, mutta todellisuus voi olla, että ketään ei naurata. Noh, hirnun yksikseni tyhjässä konttorissa joten .. ).

Mulla on menossa oma hetki eli totaalinen työajan hukkaaminen. Aamulla kävin salilla rakkaan serkun kanssa huhkimassa, voiko päivä paremmin alkaa? Virtaa on kuin pienessä kylässä. Olin tehokas ja tein rästilistalta hommat pois. Nyt mulla on siis hetki, kun surffaan ihmisten blogeissa, luen iltalehteä ja tsekkailen läpi keskustelufoorumeita yrittäen ymmärtää, mitä ihmisten päässä liikkuu vai liikkuuko mitään. Tää toimistossa istuminen hajottaa ihmistä, etenkin kun kaikki kunnon hommat on jo tehty ja nyt ootellaan vaan, että kello armahtaa ihmisen viikonlopun viettoon.

Huomenna täytyy muistaa onnitella äitiä siitä, että hän on saanut olla 25 vuotta äitinä. Tai sen lauseen voisi muotoilla myös niin, että onnittelut, olet pysynyt kaikesta huolimatta järjissäsi viimeiset 25 vuotta. Tässä edelleen takuuvarmasti toimivaa musiikkia 25 vuoden takaa! Tätä lauloin serkkupojan kanssa ensimmäisiä kertoja alakoululaisena mikkiin linja-autossa ja seuraavan kerran kyseinen kappale hoilattiin yhdessä minun lakkiaisiltana paikallisessa yhden tähden räkälässä.

Ai niin. Minulla on iltalukemisena tällä hetkellä Tuomas Kyrön Mielensäpahoittaja. Maltanko lopettaa illalla lukemisen ja käydä ajoissa nukkumaan? Kyllä en malta. Se kirja toimii aina.

1 kommentti:

  1. Laitanko tuohon kuvan tiskiharjasta jolla on hiippalakki??! Vai miten tänne ilmottaudutaan? :D Ehkä ajaudun kohta faceen.

    t. sisäpiiriään rakastava apulaistonttu

    VastaaPoista