sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Pelastaja

Pelastaja.

Minä olen muuttunut,
Itseluottamus nollassa,
Virun vakavassa tuulessa, virun pienessä jollassa.
Sinä olet rakkaus,
Yön luodolla majakka,
Tällä määrätyllä matkalla,
Maailman pyöräni tarakka.

Ei mun jalkani kanna,
Kun olen sinun kosketusta vailla.
Eikä henkeni kulje,
kun olen sinun kosketusta vailla.
Pelasta mut
Pelasta mut
Pelasta mut

Minä olen horjunut,
Epäilen enemmän kuin ennen,
Mutta halusit ihmisen,
Sen viat, sen heikkouden.
Kyllä minä maljasi juon,
Jos sinä tahdot niin.
Vien perille tän taakkani,
Joka minulle uskottiin.

Ei mun jalkani kanna,
Kun olen sinun kosketusta vailla.
Eikä henkeni kulje,
Kun olen sinun kosketusta vailla.
Pelasta mut ... puhdista maailma.
Pelasta mut .. armahda ihminen
Pelasta mut ... kuule kun apuasi anelen. 

-Happoradio, Pelastaja. 

Ehkä vähän tylsä ja liiankin itsestään selvä valinta tämän päivän sanaan. Toinen vaihtoehto olisi kertoa se kuvin: 



'
Miten minusta tuntuu, että tulipalossa nämä(kään) hemmot eivät heitä kuteita pois ja syöksy vasta sitten liekkeihin vaan tilanne taitaa olla päinvastoin, niitä kuteita kiskotaan päälle jotta sieltä tultaisiin nahka ehjänä takaisin. Näyttää ne ihan hyvältä silti ;)




Jotenkin tuntuu, että paikallisista poliisivoimista on turha odottaa tällaista esitystä ylinopeussakkoja saadessa. Sniif.

Niin ja on myös kuva hengenpelastajasta, jonka kynsiin en tahtoisi joutua. Ennemmin hukuttautuisin:




Hyrrr.

Myös ystävät ovat joskus pelastajia: päivän pelastajia, tilanteen pelastajia, mielialan pelastajia, tunnelman pelastajia... Ja sitten on muutamia näyttelijöitä, jotka pelastavat melkein leffan kuin leffan tai tv-sarjan olemuksellaan:
















ja näitähän riittää... ;)

Tämän pyhän hommiin on kuulunut vähän halkohommia, 28 kilsan pyörälenkki, hyvät ja pitkät yöunet (kiitos äidin joka ei herättänyt viideltä vaikka lupasi), laiskottelua ja tapetin arvostelua. Avokas ja Appi alkoivat tapetoimaan alakerran kammaria, hieno tulee! Illalla leffaan, Fast & Furious 6 - niin, ei se leffa ehkä kaksinen ole, mutta arvatkaa kuka siinä näyttelee, ggrrr..

1 kommentti:

  1. Päivän postaus - päivän pelastaja! Kuvat varsinkin. Statham- Nam!

    VastaaPoista