maanantai 6. toukokuuta 2013

Maitohapoilla riimitellen

Joo, tämä bloggeri oli ihan maitohapoilla eilen, selkeesti, koska tämä ei tahtonut toimia. Melkoisen maitohapoilla olin itsekin eilisen metsätyö-rupeaman jälkeen. Tehtiin rankoja ja urakalla, olin eilen pikaisella laskutoimituksella 10 tuntia ulkona. Rankojen lisäksi rääkkäsin itseäni haravoinnilla ja auton siivouksella. Niin ja heitin perjantaina 28 kilsan pyörälenkin.. että jos joku kohta oli eilen siinä maitohapossa, niin se oli persaus.

Riimistä sen sijaan ei ole mitään sanottavaa. Riimi eli loppusointu, runoissahan näitä. Joskus tykkään riimitellä mitä huonoimmilla sanonnoilla yhteen, mutta joo, riimit ei ole mun juttu.

**
Sataa kuin saavista kaataen! Tänään keskitytään sisähommiin eli lattian laitto tai laiton valmistelu pikemminkin. Lisäksi ajattelin käydä lapsuudenkodissa morjestamassa vanhempia. Kissat pitäisi madottaa, miksi se olen aina minä joka joutuu sen likaisen homman hoitamaan??
Niin ja kesän pyöräilytavoitteesta puuttuu enää 925 kilsaa. Ei paha.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti