torstai 28. helmikuuta 2013

Jos oisin aurinko

Kevät, tuo ajoista ihanin. Joku pakkasjakso kai sieltä on tulossa viikonlopuksi, mutta mitä pienistä, aurinko paistaa! Ja se paljastaa mukavasti likaiset ikkunat, villakoirat nurkissa, koiran kakat ja kaikki muut epäkohdat, jotka on saatu piilotettua pimeydellä ja/tai lumella. Autokin on niin likainen, että hävettää. Mutta aurinko, tuo voimista väkevin! Kyllä on virtaa ja poweria tehdä pitkiä päiviä tai älyttömiä projekteja, toista tämä on kuin marraskuussa!


Aamu alkaa hyvin Kyllä minä tiedän! - teellä ;)

Sinne hiihtämään en ole kyllä vieläkään selvinnyt, kun olen onnistunut työntämään joka illalle menoja, esimerkiksi eilen käytiin miehen siskon luona syömässä korvapuusteja *krhm* ja sitä edellisenä iltana kokoustin (olin unohtanut sen kokouksen ihan tyysti, mut onneksi kaveri muistutteli.) 

Ja illalla painelin nukkumaan jo ennen yhdeksää, jäi Pirunpeltokin katsomatta. Tänään vaihdetaan huonekalujen paikkoja taas, kun lattiaremontti etenee. Ja ensi viikolla minulla on  L-O-M-A (eli lorvin omatoimisesti maaseudun autuudessa, ehheh.) 

Valokuvaus on lähellä sydäntä, mutta miksi kuvien otto on jäänyt?? Mitä minä teen silloin kun upeimmat kuvausilmat ja hetket ovat käsillä? Tämä räppäsin toissa iltana: 


Parvekkeelta näpätty kuva, nuo värit! 

Kevät ja kukkaset miehen siskon luona :)

Kevät aurinko näyttää vähän liian armottomasti myös naaman rypyt ja mustat silmänaluset. Kääks. 
Aurinko aiheuttaa myös lievää sisustusvimmaa ja tekisi mieli kaivaa kaikki kesävaatteet jo esille! Ja kohta on flunssa. Kevään lapsi mä oon ja sen huomaa. 

Ai niin! Tein eilen mekko-ostoksia tulevia kesäjuhlia varten (koskaan  ei voi olla liian ajoissa!). Koska meikäläinen ei mitään hempeen sävystä päällensä laita ihan vähässä ihmeessä, mustia mekkoja löytää melko varmasti tähän aikaan vuodesta ja vielä alennuksissa. Mustavalkea pitsikoristeinen mekko ja musta, punaisilla yksityiskohdilla oleva mekko lähti mukaan. Kaksi sen takia, kun en osannut valita kumpi on parempi ja hinta ei ollut mielestäni paha. Lisäksi kävin ostamassa keittiöön uuden verhokapan, mutta sen saan ompelusta vasta ensi viikolla. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti