maanantai 3. helmikuuta 2014

Sirpaleet

Sanotaan, että sirpaleet tuovat onnea. Se ei vaan ole mulle ihan täysin selvää, riittääkö mikä tahansa sirpale tähän onneen vai oliko se peilin sirpale vai oliko peili nimenomaan se, mitä ei saanut rikkoa.
Jos joku tietää, tämän voisi selvittää minulle.

***
Ei reissua ilman jonkinlaista episodia. Viikonloppureissu onnistui siis hyvin, mutta 4 henkeä samassa huoneessa voi saada aikaan sen, että yhtälö 4henkeä + 3 avainkorttia/(oliko niitä sittenkin 4)-minulla se ei ainakaan voi olla = avainkortti löytyy kotona hupparin taskusta.

Käännettiin sunnuntaiaamuna siis koko  huone ympäri ja todettin, että ehkä niitä kortteja oli sittenkin vain kolme... Laitettiin jo respan sekoilun piikkiin tämä.
K ilmoitti suureen ääneen heti aluksi, että MINULLA SE EI AINASKAAN OLE! Oikeassa oli piru vieköön.
Minä, joka käänsin kaiken lompakosta meikkilaukkkuun nurin, totesin sen faktan, että jossainhan se on.. juu, minun taskussa. Ei tullut mieleen tarkistaa ja kotona se vasta löytyi. Ei tuo nyt iso vahinko ollut, mutta naurattihan se illalla. Savolaisittain anteeksi pyydän ja sanon, oho & hupsista saatana.

Me ruetaan kerää näitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti