lauantai 25. helmikuuta 2012

a) Kevään lapsi mä oon ..

b) talvea inhoan, joo. c) Kesä saisi tulla jo.

Että semmosta. Tipultetiin rakennusten katoilta lunta äsken miehekkeen kanssa, kumpikin selvittiin hengissä urakasta, vaikka peltikatolla keikkuminen ja sieltä alas vyöryvä lumi antaa ainekset onnettomuuteenkin. Keskiviikkona ja torstaina tuli lunta niin reippaasti, että lupaa pyhästi tässä ja nyt, että vaikka ensi vuonna ei tulis hiutaleen hiutaletta tuota valkeaa paskaa taivaalta, en valita. Sen verran ottaa nuppiin tuolla lumessa ryömininen ja auton puhdistaminen ja se, että kadun varret on lunta täynnä. Pakkasenkin kanssa pärjää melkein paremmin, kun lisää vaatetta, mutta tuo lumi, argh. No joo, onhan siinä toki omat hyvät puolensa, koska kaikessa on aina kaksi puolta, MUTTA..!

Viikko meni taas niin, että minun viikossa ei ollut kuin maanantai ja perjantai. Tämän viikon havaintoihin kuuluu muun muassa se, että olen taas koukussa kahviin ja pahasti. Pitäähän ihmisellä edes yksi pahe olla..
Eilisillan vietin kokoustamalla erään yhdistyksen parissa ja meni melko myöhään. Tänä aamuna minut ravisteltiin ylös kahdeksalta, tosin olin jo puolittain hereillä ja päähän särki jumalattomasti, kun kello kuuden aamukahvit oli juomatta... Normiaamuina herätys siis 05:15 tai viimeistään 05:30.

Tämän päivän ohjelma on vielä avoin, mutta tuon lumiurakan lisäksi ajattelin katsella vähän tallennettuja sarjoja pois. Boxissa tai sitten Yle Areenassa on viikonlopun katselunautintoon ainakin Kakola, Satuhäät, Boardwalk Empire ja Game of Thrones. Viime viikonloppuna jäin vanhempien luona koukkuun sarjaan nimeltä Downton Abbey. Loistavia sarjoja, kiitos Yle.

Huomenna on kummipojan 3-vee synttärit ja menen kuvaamaan yhdet ristiäiset eli ohjelmaa on tällekin viikonlopulle ihan mukavasti.

Niin ja Cybershop muisti minua paketilla, jossa tuli kevään juhlia varten mekko. Mekkoni mun, tosin nyt löysin vielä pari muutakin aika kivaa yksilöä, jotka suorastaan huutavat, että osta minut... Ja niin, minä en yleensä käytä mekkoja. Enkä hameitakaan kovin paljon, mutta huuto.net tarjoili minulle muutaman sellaisen löydön, että oli pakko huutaa. Vähän sama homma kuin korkkareiden kanssa; minä tykkään kyllä ostaa niitä, mutta en yleensä käytä enkä osaa kävellä niillä nätisti, vaan jalassa on aina vaelluskengät, juoksukengät, kumpparit, tennarit, lenkkarit...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti